سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیر پرینتر سامسونگ  توسط  به دست کارشناسانی انجام می ‌پذیرد که به دلیل حضور در دوره ‌های تخصصی و کارشناسانی، مهارت تعمیر این دستگاه را بر اساس متدهای روز دنیا آموخته و از این راهرو موفق به بازیابی کیفیت اولیه پرینترهای سامسونگ گشته‌اند. ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر پرینتر سامسونگ و خدمات پس از آن، بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، حضور و همکاری گروهی از متخصص‌ترین و زبده‌ترین مهندسان جوان کشور، بهبود و ارتقاء فضای کاری موجود میان کارکنان این مرکز، پیاده‌سازی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، رعایت اصل مشتری‌مداری و تعهد به آن و…  برخی از پارامترهای جاری در این مرکز هستند که نقش بسزایی در موفقیت و پیشروی آن ایفا کرده‌اند.

پرینترها امروزه از دستگاه های پر کاربرد در ادارات، سازمان ها، محیط های آموزشی و حتی منازل به شمار می روند. با استفاده از این دستگاه‌ها بسیاری از کارهای روزانه همچون چاپ اسناد، چاپ مقالات، عکس، بروشورهای تبلیغاتی و غیره با سرعت بیشتری انجام می شود. پرینترهای امروزی نیز همچون سایر دستگاه‌های پرکاربرد، ممکن است به دلایلی دچار خرابی گردند. نوسانات برق، کارکرد بالا، ضربه خوردن و استفاده نامناسب و غیراصولی از دستگاه، بیشترین نقش را در خرابی پرینتر ایفا می کنند. با این حال، چاپگرها دستگاه های تعمیر پذیر هستند و تمامی قطعات آنها قابلیت تعمیر و تعویض دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با تعمیر پرینتر بیشتر آشنا کنیم.

تعمیر پرینتر سامسونگ در محل

اگر جزو آن گروه از کاربرانی هستید که پرینتر مورد استفاد‌ه‌تان دچار اشکال و خرابی شده است اما به هر دلیل امکان حضور در مرکز تعمیرات پرینتر را ندارید، می‌توانید از سرویس تعمیر پرینتر سامسونگ در محل استفاده نمایید. در صورت استفاده از این سرویس، کارشناسان تعمیر پرینتر سامسونگ خود در محل حضور یافته و سرویس‌های تخصصی تعمیر را بر روی دستگاه پیاده می‌سازند.

کارشناسان تعمیر پرینتر سامسونگ در محل، تمامی اقداماتی را که در تعمیرگاه نمایندگی سامسونگ انجام می‌گردد، با حضور در محل، به کاربران تمامی پرینترهای Samsung  ارائه می‌دارند. کلیه خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر اعم از تعمیر و تعویض مین برد، تعمیر و تعویض بلید پرینتر، تعویض کارتریج، سرویس‌های دوره‌ای پرینتر، تعمیر و تعویض مگنت پرینتر، تعمیر و تعویض پیکاپ پرینتر و … از طریق سرویس «تعمیر پرینتر سامسونگ در محل» قابل دریافت است.

نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ ، به صورت همه جانبه و تخصصی به ترمیم انواع مشکلات پرینترهای این شرکت اشتغال دارد. این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات روز دنیا، خدمات با کیفیتی را در زمینه تعمیرات پرینتر به کاربران این دستگاه ارائه می دهد. تکنسین های کار کشته و حرفه ای بر فرایند ترمیم چاپگر نظارت دارند و از بروز هرگونه خطا در اجرای مراحل جلوگیری می کنند.

انواع پرینتر لیزری، جوهر افشان، رنگی، سیاه و سفید، چند کاره، خانگی و … سامسونگ در این نمایندگی بررسی شده و در سطحی تخصصی و حرفه ای تعمیر می گردد. گفتنی است نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، خدمات ترمیمی این محصول را در محل مورد نظر آنها ارائه می دهد. یعنی شما می توانید بدون مراجعه به مرکز تعمیرات، چاپگر خود را با استفاده از سرویس در محل نمایندگی سامسونگ تعمیر نمایید.

تعمیر فیوزینگ پرینتر سامسونگ

یکی از اقداماتی که با دقت و مهارت خاصی در نمایندگی تعمیر پرینتر سامسونگ انجام می شود، تعمیر فیوزینگ این دستگاه است. فیوزینگ قطعه مهمی در پرینتر است که برگه پیش از خروج از دستگاه از زیر آن عبور می کند. این قطعه اصلی ترین تامین کننده ی حرارت لازم برای حک شدن تونر روی کاغذ است و خرابی آن مشکلات مختلفی را در چاپگر به وجود می آورد.

تعمیر و تعویض این قطعه در مرکز مورد بحث، به صورت تخصصی و تحت نظارت جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیرات انجام می شود. به همین دلیل مشکلات فیوزینگ به صورت کامل حل شده و عملکرد دستگاه به کیفیت اولیه خود باز می گردد.

تعمیر درام چاپگر سامسونگ

درام یکی دیگر از قطعات مهم و پر اهمیت پرینتر است که پس از شارژ شدن توسط لیزر، تونر را حمل کرده و روی کاغذ می غلتاند. در واقع درام با جذب ذرات سوخته شده تونر و انتقال آن به سطح کاغذ، در فرایند چاپ نقش دارد. بدیهی است که خرابی این قطعه، کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار داده و از آن می کاهد.

همکاران ما در نمایندی تعمیر پرینتر سامسونگ ، ضمن بررسی این قطعه و عیب یابی آن، درام را به صورت تخصصی ترمیم کرده و در صورت نیاز، آن را تعویض می نمایند. به این ترتیب مشکل پرینتر برطرف شده و کیفیت چاپ نیز عادی می شود.

منبع: https://service-samsung.ir/

بیشتر بدانید: تعمیر پرینتر سامسونگ