سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لپ تاپ سامسونگ

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی سامسونگ سرویس با داشتن تیمی متخصص و مجرب و با استفاده از تکنیک های روز دنیا و تجهیزات بسیار قوی که برای تعویض و تعمیر قطعات سامسونگ کاربرد دارد و با هدف بالا بردن سطح علمی در تعمیر انواع محصولات سامسونگ ،  با راهکاری اصولی و علمی از نظر صاحب نظران و متخصصان سامسونگ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

سامسونگ سرویس ، برترین , مجهزترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ و با بیش از سال ها سابقه و با حضور کادری مجرب ، متخصص و متعهد خدمات خود را در زمینه تعمیر فوق تخصصی کلیه قطعات لپ تاپ سامسونگ و انواع بردهای الکترونیکی در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه ممکن همراه با گارانتی تعمیر به کلیه هموطنان گرامی ارائه می نماید .

تعمیر لپ تاپ سامسونگ یکی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی Samsung است که توسط تیمی از خبره‌ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات این حوزه انجام می‌پذیرد. در این مرکز، سرویس‌های مرتبط با تعمیر لپ تاپ Samsung در سه پارت مجزای عیب‌یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری انجام می‌پذیرد. در پارت عیب‌یابی، لپ تاپ های تحویل داده شده به این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و نوع اشکال پیش امده در آنها شناسایی می‌گردد.

پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده در لپ تاپ سامسونگ، دستگاه جهت دریافت تعمیرات، به یکی از دو پارت تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری تحویل داده می‌شود. لپ تاپ تعمیر شده در پایان از نظر صحت عملکرد، توسط کارشناسان تست شده و درنهایت تحویل مشتری می‌گردد. شایان ذکر است تست عملکرد دستگاه در صورت درخواست مشتری، در حضور وی نیز انجام خواهد شد. نکته دیگر آن که کلیه سرویس‌های ارائه شده در مرکز تعمیر لپ تاپ سامسونگ –جز در مواردی معدود نظیر بازیابی اطلاعات- مشمول گارانتی و ضمانت است.

روند تعمیر لپ تاپ سامسونگ

در مرحله نخست پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ سامسونگ پرسیده می‌شود.

پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه علل احتمالی ایجاد کنند? خرابی و اختلال در دستگاه لپ تاپ سامسونگ پرسیده می‌شود.

لپ تاپ سامسونگ جهت عیب‌یابی و تشخیص اشکالات ایجاد شده در آن، مورد بررسی‌ و واکاوی قرار می‌گیرد. عیوب و اشکالات دستگاه پس از تشخیص توسط کارشناس با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود.

اقداماتی که کارشناس جهت تعمیرات لپ تاپ سامسونگ درنظر دارد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.

در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی تعمیر لپ تاپ سامسونگ استفاده خواهد شد. (تعویض قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت).

پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سامسونگ، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.

با حضور صاحب دستگاه، لپ تاپ سامسونگ در محل تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

تعمیر قطعات لپ تاپ سامسونگ

  • تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر کی برد لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر صفحه لمسی لپ تاپ سامسونگ
  • ارتقاء لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر درایو لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر هارد لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر قاب شکسته لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر بلندگو لپ تاپ سامسونگ
  • تعمیر لولای شکسته لپ تاپ سامسونگ

منبع : https://samsung-service.ir/

بیشتر بدانید : لپ تاپ سامسونگ